طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی نقشی بسیار مهم در فروش محصولات دارد. بسته بندی با کارتن‌ها به‌علت انعطاف‌پذیری بالایی که دارند، باعث می‌شود تولیدکنندگان طراحی‌های خلاقانه‌تری ارائه دهند. طراحی بسته بندی یا Design Packaging جایگاه خاصی در جوامع کنونی دارد. تولیدکنندگان و استارتاپ‌ها سعی می‌کنند برای محصولات خود طراحی‌ بسته بندی جدید و نویی ارائه دهند.
تبلیغات درست باعث فروش بیشتر می‌شود و بخشی از این تبلیغات را می‌توان با طراحی بسته بندی هوشمندانه اجرا کرد. به‌دلیل اهمیت بالای این کار، باید در انتخاب شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی بسته بندی بسیار دقت کرد.
بسته بندی محصول، معرفی آن محصول را انجام می‌دهد و بسته بندی خلاقانه می‌تواند نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. گاهی حتی طراحی بسته بندی نقش فروشنده دوم را ایفا کرده و از فروشنده واقعی بهتر عمل می‌کند.
طراحی بسته بندی خوب باید دارای یک‌سری ویژگی‌هایی باشد. برای مثال، طراحی بسته بندی باید از محصول در طی حمل‌ونقل، انبارداری، توزیع و فروش در مقابل آسیب‌هایی مثل فساد، له‌شدگی و شکستگی محافظت کند. به‌علاوه طراحی بسته بندی محصول باید کاربری آن را تسهیل کند و به نوعی، دست‌وپاگیر نباشد.
اطلاعات محصول نظیر جنس، نام تولیدکننده و آدرس آن، نشان استاندارد و غیره باید روی بسته بندی درج شده‌باشند. برای تبلیغ و معرفی بهتر محصولات خود می‌توانید طراحی بسته بندی آن را به گلبرگ باکس بسپارید. گلبرگ باکس با بهرمندی از بهترین طراحان و گرافیستان، بهترین طراحی مطابق با محصول شما را ارائه می‌دهد. سابقه درخشان این مجموعه در تولید و طراحی کارتن مرغوب و باکیفیت، باعث اطمینان‌خاطر شما خواهد بود.
شما می‌توانید تنها با چند کلیک طرح دلخواه خود را به گلبرگ دیزاین سفارش دهید و منتظر بهترین طراحی بسته بندی برای محصول خود باشید. طراحان و گرافیستان گلبرگ دیزان بسیار باتجربه هستند و سعی می‌کنند تمام اصول بازارایابی و تبلیغات را در طراحی بسته بندی محصولات شما اجرا کنند. طراحی برای انواع کارتن‌های مختلف مثل کارتن دایکاتی و کارتن لمینتی توسط گلبرگ دیزان انجام می‌شود.

 

 

 

 

انواع چاپ کارتن در کارتن سازی گلبرگ باکس

چاپ کارتن یکی از مراحل مهم در تولید کارتن است. انواع چاپ کارتن شامل چاپ افست، چاپ فلکسو و چاپ دیجیتال هستند.

چاپ افست چیست؟

چاپ افست یکی از روش‌های چاپ است که در آن، برای چاپ از صفحات چاپی استفاده می‌شود. در این روش، صفحات چاپی به صورت تک تک چاپ می‌شوند و برای هر رنگ، یک صفحه جداگانه وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ افست، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

چاپ افست چیست؟

چاپ فلکسو چیست ؟

چاپ فلکسو یا فلکسوگرافی یکی از روش‌های چاپ است که با استفاده از یک صفحه انعطاف‌پذیر به نام کلیشه (پلیت فتوپلیمری) که از جنس ژلاتین یا الاستومر است، عمل چاپ انجام می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ فلکسو، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

چاپ افست چیست؟

چاپ دیجیتال کارتن چیست؟

چاپ دیجیتال کارتن، یک روش چاپ است که در آن از یک پرینتر دیجیتال برای چاپ روی کارتن استفاده می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره چاپ دیجیتال، لطفاً به صفحه مربوطه مراجعه کنید.