توجه به قیمت و مشاوره با کارشناس

قیمت از عوامل مهم برای خرید رنگ مو می باشد، با این حال، همیشه بهتر است که برای حفظ سلامتی موهای خود، برندهای معتبر با کیفیت بالا را انتخاب کنید. در صورت احتیاج، می‌توانید با کارشناسان حرفه‌ای در زمینه رنگ کردن موها مشورت کنید. این افراد می‌توانند شما را راهنمایی کنند که چه نوع رنگ مو بدون آمونیاک برای شما مناسب است و چگونه مراقب موهایتان بعد از رنگ کردن آن‌ها باشید.

در کل، خرید رنگ بدون آمونیاک روشی سالم و مطمئن برای تغییر رنگ موها می باشد، اما برای داشتن نتیجه بهتر، بهتر است قبل از خرید، به این نکات توجه کنید.

 

نکات استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ مو بدون آمونیاک یک راه برای رنگ کردن موها است که برخلاف رنگ موهای دائمی با آمونیاک، از ترکیبات رنگ ‌های طبیعی برای رنگ کردن موها استفاده می ‌کند. برای بهترین نتیجه از رنگ مو بدون آمونیاک، باید به موارد زیر توجه کرد:

تست رنگ

حتماً قبل از استفاده تست رنگ را بر روی یک بخش کوچک از موها انجام دهید تا از واکنش پوست سر با رنگ اطمینان حاصل کنید. تست قبل از استفاده از رنگ مو بدون آمونیاک شامل چند مرحله است. ابتدا باید کمی از رنگ مو را در یک محل پوستی که در معرض نگهداری رنگ مو خواهد بود، مثلاً در پشت گوش یا روی دست، قرار داده و حداقل برای ۴۸ ساعت صبر کنید تا ببینید آیا بر روی پوست شما حساسیت ایجاد می ‌شود یا خیر .در صورتی که بر روی پوست شما پس از ۴۸ ساعت خارش، قرمزی، تورم و یا احساس داغی و سوزش ایجاد شد، نباید از آن رنگ مو استفاده کنید.